.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم جديد رئیس جمهور براي سعیدلو

رئیس جمهور در احکامی علی سعیدلو را به عنوان نماینده ویژه و رئیس ستاد برگزاری و همچنین علی اکبر صالحی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری اجلاس کشورهای غیر متعهد که در سال 2012 به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، منصوب کرد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در حکم محمود احمدی نژاد برای علی سعیدلو معاون امور بین الملل رئیس جمهور آمده است: با توجه به ضرورت پیگیری متمرکز امور مربوطه به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد در ایران که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 میلادی برگزار می‌شود، جنابعالی را با اعطاء اختیارات ماده 127 قانون اساسی به عنوان «نماینده ویژه و رئیس ستاد برگزاری اجلاس» منصوب می نمایم.

در این حکم آمده است: با اطلاع از توانایی، تعهد، تدبیر و تجارب ارزنده جنابعالی، رجاء واثق دارم که در ظل توجهات الهی با همکاری کلیه نیروها و امکانات موجود با هماهنگی مسئولین محترم دستگاه های اجرایی، ترتیبات لازم را برای برگزاری مناسب و نشستی در خور شئونات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهید نمود.

همچنین درحکم محمود احمدی نژاد برای علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه نیز آمده است: با توجه به ضرورت پیگیری متمرکز امور مربوط به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای غیرمتعهد در ایران که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 میلادی برگزار می شود، جنابعالی را به عنوان «رئیس شورای سیاستگذاری اجلاس» منصوب می نمایم.

این حکم می افزاید: با اطلاع از توانایی، تعهد، تدبیر و تجارب ارزنده جنابعالی، رجاء واثق دارم که در ظل توجهات الهی با همکاری کلیه نیروها و امکانات موجود با هماهنگی مسئولین محترم دستگاه های اجرایی، ترتیبات لازم را برای برگزاری مناسب و نشستی در خور شئونات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهید نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.